Kurtlar Vadisi Sözleri

Kurtlar Vadisi Sozleri

Kurtlar Vadisi Sözleri

Yaşamak için yalvarmadık ölmek için yalvarmayız

Dostum olmaz, hasmım yaşamaz.

Ölenin arkasından ağlamaki, sen öldükten sonrada arkandan ağlıyan bırakma !!

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o’dur.

Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır.

Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.

Dostun dostumdur, düşmanın düşmanım.

Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm ? Ben senin için yaşamayı göze almışım..

Kaç ölüm adını değiştirir usta?

Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir.

Sonunu düşünenler kahraman olamaz.

Kurtlar Vadisi’nde zaman ölüme doğru ilerler.

Kurtlar Vadisi’nde son, ölümden önceki son çıkıştır.

Kurtlar Vadisi’nde duello, akle yelkovanın buluştukları andır.

Kurtlar Vadisi’nde bela, kişinin sevdiklerinden gelir.

Sadakat, Kurtlar Vadisi’nin en güçlü panzehiridir.

Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile..

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

Kurtlar Vadisi’nde ölmek, en büyük maceradır!

Kurtlar Vadisi’nde ölüm, yaşamdan daha gerçektir.

Kurtlar Vadisi’nde kimse canından emin olamaz…

Kurtlar Vadisi’nde sürek avı hiç bitmez.

Dünya bir gündür, o da bugündür!

Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk.

Senden bir tane daha yoksa, eyvallah diyeceksin.

Büyük güç, büyük sorumluluk ister.

Sen, sen ol! Asla biz olma.

Atasını tanımayan, it peşinde gezer!

hepsine bedelsin
İki kişinin bildiği sır değildir.

Biz ölmeyi çoktan göze aldık da, yanımızda kimler g**ürücez onu düşünüyoruz.

Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme!

İnsana güvenme ölür, ağaca yaslanma kurur.

Her gün olan yenilik, benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.

Kurtlar Vadisi’nde her cinayet ardında bir sır bırakır.

Kurtlar Vadisi’nde ölüm, beklenmedik kişiden, beklenmedik zamanda gelebilir…

Sen çiftlikte at tımar ederken, biz insan tımar ediyorduk.

Kurtlukta kanun, düşeni yemektir.

Azdan az, çoktan çok gider.

Namımızın büyüklüğü, dostlarımızın büyüklüğündendir.

Her şey yalan! Benim hayatımda tek gerçek sensin…

Kurtlar Vadisi’nde hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır.

Kurtlar Vadisi’nde özgürlük, sonu meçhul bir firardır.

Kurtlar Vadisi’nde sadece şahlar hamleleri önceden sezer.

Kurtlar Vadisi’nde gözden akan bir damla yaş, kimsenin susuzluğunu gidermez.

Kurtlar Vadisi’nde gövdeden kopan başlar üzerinde ilerlenir.

Kurtlar Vadisi’nde şans, doğru zamanda doğru yerde olmaktır.

Kurtlar Vadisi’nde sorular, gün geçtikçe artan bir bilmeceye dönüşür.

Kurtlar Vadisi’nde hiç birşey tesadüf değildir.

Kurtlar Vadisi’nde geçmiş konuşulmaz.

Kurtlar Vadisi’nde sorular, gün geçtikçe artan bir bilmeceye dönüşür..


4 Yanıt to “Kurtlar Vadisi Sözleri”

  1. saçma

  2. saçma sensin gerizekalı..

  3. ALaYı Rahtına baksIn AnLaYana saqLam sözLer .

  4. AnLaYana sagLam sözLer Saçma falan degil

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: